poniedziałek, 9 stycznia 2012

Witam wszystkich!

Ostatnio bardzo często piszę te słowa...

Dawno temu, za siedmioma,

No dobrze, nie tak dawno temu bo mój pierwszy blog Świadomiej o życiu i finansach, powstał niespełna 2 miesiące temu, pisałem w nim o moich planach. Miałem i nadal mam zamiar traktować tamten blog jako miejsce gdzie będę pisał o wszystkim o czym będę miał ochotę. Jednak robię to nie tylko dlatego, że lubię bałagan, ale także po to by mieć zbiór wpisów które pozwolą później łatwiej wystartować z nowym blogiem. Taka jest też historia tej oto strony na której teraz jesteś.

Zatem do sedna sprawy

Pod tym oto adresem: filmy, można zobaczyć spis wpisów na moim pierwszym blogu które będą jako pierwsze przeniesione tutaj. Nie ma tego wiele, także raz dwa zacznę dodawać recenzje nowych filmów które mam nadzieję, będę miał czas obejrzeć.

Zapraszam do...

Wspólnego komentowania filmów, które często będą poruszać tematy ciągle aktualne. Bardzo chętnie obejrzę też coś polecanego przez czytelników, zachęcam do zapisania się poprzez RSS, o tym jak to zrobić można przeczytać na stroniePrenumerata z RSS. Oczywiście przede wszystkim zachęcam do pozostania ze mną, sposób jest tutaj sprawą drugorzędna. Zapraszam także do zgłaszania uwag, propozycji i wszystkiego co może poprawić przyjemność z odbioru przez was treści tu zamieszczanych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz